Oferta pracy kandydata/ki do Sekcji Kadr i Płac
Oferujemy:
- pracę w ramach umowy o pracę – pełny etat
- praca w miłej atmosferze
- możliwość rozwoju zawodowego
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- podstawowa znajomość z zakresu kadr i płac
- znajomość pakietu Ms Office
- chęć stałego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
- rzetelność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań, zaangażowanie
Zakres obowiązków i odpowiedzialności:
- Prowadzenie pełnej administracji kadrowej w tym prowadzenie akt osobowych,
- Obsługa procesów zatrudniania, zmian warunków zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę,
- Obsługa umów cywilnoprawnych,
- Rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS, GUS, PFRON, US., kontakt z instytucjami podatkowymi, ubezpieczeniowymi, PIP, komornik etc.
- Codzienna obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych,
- Monitorowanie urlopów, zwolnień i innych nieobecności oraz sporządzanie cyklicznych raportów,
- Obsługa pracowniczych planów kapitałowych,
- Merytoryczne wsparcie pracowników z zakresu prawa pracy, podatków i przepisów ZUS.
Wszystkie aplikacje CV, list motywacyjny jak również dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska oraz inne dokumenty stwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata wraz z zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres e-mail: kadry@szpital.kepno.pl lub przesłać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno.